2014. október 7., kedd

Az első nap

Hétfő reggel korán 7:00-kor keltem fel.Nem volt sok kedvem suliba menni de muszáj volt.Gyorsan felöltöztem és megcsináltam a hajam, majd lementem a konyhába reggelizni. 



Nagy nehezen elindultam a és út közben hozzám csapódott Armin és Leight.Pár perc múlva beértünk a suliba.Armin mondta hogy menjünk el a dökös terembe mert ott kell elintézni a beiratkozást.Bementünk a terembe és egy szőke fiú fogadott minket.
-Sziasztok gondolom ti vagytok  Hills-ék nagyon örvendek Nataniel vagyok. -mondta kedves mosollyal.
-Szia én Sandra vagyok ők pedig itt a tesóim  Armin és Leight. -mutattam be neki a két fiút.
-Sziasztok! 
-Szia. -mondták Armin-ék egyszerre-
-Na akkor térjünk is a lényegre.El kell mennetek a városba képet csináltatni és még a 2. óra után vissza jönni.
-Rendben. -mondtam majd elindultunk a városba.Egy fél óra múlva már vissza is értünk és el is intéztük a beiratkozást.A többi órán alig bírtam figyelni olyan fáradt voltam nem kellett volna végig nézni azt a horror filmet ezért nem érte meg.Ahogy így ezen gondolkodtam bejött az osztályba egy fehér hajú fiú.Biztos elkésett.

-Elnézést tanár úr a késésért! -mondta.
-Elnézem neked Lysander de többet ne legyen ilyen. -mondta a tanár majd a helyére tessékelte a fiút.Szóval Lysander-nek hívják milyen szép neve van.Telt az idő már kedvem se volt írni úgy hogy kicsit pihentem közben néztem ki az ablakon és azon gondolkoztam hogy mikor ér véget ez a nap.Tesi, Matek, Kémia, Ofő. és már vége is ennek a napnak végre.Gyorsan megkerestem Arminékat és már indultunk is haza.Út közben megbeszéltük kinek milyen volt ez a mai nap Leight azt mondta ,,Jó volt ez a nap, de többet ilyet ne" erre mindegyikünk jót nevetett és így mentünk tovább.Később 4:00-kor haza értem, le dobtam a táskám a székre és fáradtan ráestem a kanapéra.Egész végig Lysander járt a fejemben hogy milyen helyes és hogy milyen jó ízlése van ruhák terén.Majd szép lassan elaludtam és majd csak 9:00-kor keltem fel.Lassan megcsináltam a leckét is majd leöltöztem és engedtem magamnak egy kád meleg vizet és beleültem.Fél óra ázás után kiszálltam, felöltöztem és még egy kicsit néztem a tv-t.De mivel nem ment semmi érdekes benne inkább aludtam.



Itt vannak a beiratkozási képek:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése