2014. október 7., kedd

Bemutatkozás

Sziasztok Sandra Hills vagyok 17 éves és nemrég költöztem Amerikából Párizsba.Van egy iker testvérem Samantha, egy öcsém Leight és egy bátyám Armin.Leight és Armin nem velem laknak de egy gimibe fogok járni velük a Sweet Amorisba.Én abban a házban lakom amit a szüleim hagytak rám mielőtt meghaltak.Samantha nem jött velünk így ő ott maradt Amerikában de egy hónapban egyszer mindig meglátogat minket és akkor nagy bulikat szoktunk rendezni.Leginkább úgy jellemezném magam hogy én egy kedves, vicces de ugyan akkor nagy szájú és vad lány vagyok.Nagyon szeretem a rock zenéket a kedvenc együttesem a Linkin Park.Már nagyon várom az első napon a gimibe.Itt van pár kép rólam és a többiekről.

Armin:

 Leight:

Samantha:

És én:


Ennyi lenne a bemutatkozás kezdjük is a történetem.

2 megjegyzés: